MAGNE b6

Stres i zmęczenie to nieodłączne elementy rodzicielstwa, ale to mogą być też objawy niedoboru magnezu. W tej edukacyjnej kampanii zerwaliśmy z częstym wizerunkiem „rodziców męczenników” i za pomocą rapującej rodzinki Magnezińskich edukujemy o radzeniu sobie z problemami i problemikami codziennego życia oraz o rozpoznawaniu symptomów niewłaściwej suplementacji. 

Kampania edukacyjno-produktowa skierowana do rodziców, ucząca rozpoznawać psychiczne objawy niedoboru mangezu, Klient OPELLA HEALTHCARE POLAND  

Dulcosoft

Kupa śmiechu, czyli kampania Dulcosoft Junior skierowana do rodziców. W tym projekcie zdecydowaliśmy się oddać głos dzieciom, które nie boją się rozmawiać o niczym, nawet o zaparciach. Ich urocza bezpośredniość i niezachwiana wiara w to, że „mama ma sposoby na wszystko” przyczyniły się do oszałamiających rezultatów, zarówno pod względem liczby wyświetleń, jak i znaczącego wzrostu sprzedaży.

Dulcobis

Tabu istnieje po to, żeby je przełamywać! Odkryliśmy, że najlepsza kampania o zaparciach to taka bez zadęcia – w procesie kreatywnym wykorzystaliśmy prawdziwe insighty, aby na przekazie „wyrzuć to z siebie” zbudować wyróżnialną, zapamiętywaną i skuteczną komunikację. Kampania online oparta na autentycznych insightach – i przesłaniu: Wyrzuć to z siebie, przyniosła kolejny wzrost sprzedaży.   

Trzecia Pora roku 

W komunikacji skierowanej do HCP wyszliśmy od badań statystycznych, zgodnie z którymi w Polskim społeczeństwie coraz większy udział mają seniorzy: od momentu przejścia na emeryturę czeka nas średnio jeszcze 20 lat życia. To, w jaki sposób spędzimy te lata – zależy od stanu naszego zdrowia. Kampania na rzecz kompleksowej opieki nad osobami starszymi kładzie fundament pod tak potrzebną w naszym kraju dyskusję nad rolą prewencji i współdziałania między specjalnościami. 

Allegra

Sezon alergii to zmora dla alergików. W tej kampanii zidentyfikowaliśmy istotne potrzeby konsumenta: osoba doświadczająca nieprzyjemnych symptomów „nie ma głowy” do zastanawiania się, jaki alergen ją uczula. Ważne jest, aby lek zadziałał szybko i na różne rodzaje alergii.

SZCZEPIENIA PRZECIWKO KRZTUŚCOWI

 Noworodki są najbardziej narażone w pierwszych miesiącach życia. Aby zapobiec zagrożeniom, zaleca się szczepienie ochronne przeciwko krztuścowi administrowane ciężarnej matce: chroni ono zarówno dziecko, jak i mamę, budując odporność dzięki przekazanym dziecku przeciwciałom. W naszej kampanii podkreślamy tę dziedziczoną odporność w myśl idei kreatywnej “oczka po tacie – odporność po mamie”. 

Kampania świadomościowa skierowana do matek, promująca szczepienie przeciw krztuścowi, Klient SANOFI 

Przewijanie do góry